donderdag 31 juli 2014

Vakantie

Bijna een week voorbij! Wat begon met enorme gietbuien naar toch prachtig weer!!
Er is al gezwommen, picknick in het park en vooral veel op de trampoline springen.
Echter is vakantie ook wel funest voor mijn budget... Even snel wat lekker halen, in de winkel voor dochter 2 een leuk bloesje gekocht, dochter 1 meteen ook een jurk.
Ik merk dat ik wat makkelijker mijn geld uit geef...

In de tweede week van de vakantie ga ik er even goed voor zitten om een goed budgetplan te maken en daar ook aanhouden!
Volgend jaar een huisje huren in de vakantie lijkt me wel wat.
Daarnaast ga ik mijn hobby weer oppakken in september , hopenlijk kan ik netzoals een paar jaar geleden een deel van mijn inbreng eruit krijgen door verkoop :)
Dus er moet ook geld apart gelegd worden om hier in te kunnen investeren...

Een hoop wensen met daarbij een klein budget. Het word dus goed puzzelen!
Ook even kijken naar de verzekeringen, mogelijk toch weer overstappen binnenkort als er weer een goedkoper alternatief is.

Iemand nog meer goede tips voor het bezuinigen?
Ik let al een aantal jaar heel erg op mijn uitgaven en vaste lasten. Deze heb ik al erg naar beneden geschroefd.
Boodschappen budget is ook een punt, wat is echt realistisch?
Ik waggel overal een beetje tussendoor, beetje onoverzichtelijk wat normaal is voor 1 vw, 2 k...

Zo kabbelen we weer aardig voort, soms met een kop in het zand en soms veruit erboven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten