maandag 5 januari 2015

nieuw begin, 2015

We zijn alweer in 2015 beland, de eerste volle week alweer.
Om het besparen weer even goed op te pakken, meer te sparen in alle opzichten.
Als in financieel sparen, maar ook in ervaringen.
2015 word een nieuw jaar, een goed jaar hoop ik!


Voor 2014 ben ik dankbaar, ik heb mijn rijbewijs gehaald en een auto kunnen kopen zonder te lenen.
Daarnaast heb ik een 4 jarige opleiding in 1 jaar afgerond waarbij ik een studieschuld van €2000 heb opgebouwd.
Je leest het goed maar €2000... die wil ik in 2015 gaan aflossen.
In 2014 zijn de kinderen allebei gezond doorgekomen zonder veel mankementen.
1 dochter heeft wel een gebroken voet gehad door een val uit een klimrek, maar na 6 weken gips ging alles weer goed.
Zelf ben ik qua gezondheid niet helemaal gezond geweest, ik blijk fybromyalgie te hebben waar ik nu hopelijk mijn draai in kan vinden zonder al te veel last te ervaren.
Daarnaast een prikkelbaar darmsyndroom en rosacea.
Hopelijk houdt het voor nu even op, het laatste half jaar behoorlijk wat voor mijn kiezen gehad.
We hebben in 2014 een poes geadopteerd, wat wonderbaarlijk goed gaat gezien ze een zwerfkatje was.


Maar ik ga mijn schouders er weer onder zetten!
2015 word een goed jaar!!



1 opmerking:

  1. Wow, wat een doorzettingsvermogen heb je! Een heel goed nieuwjaar toegewenst met hopelijk een baan die past bij je opleiding? Sterkte met je gezondheid.

    Groeten van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen