zondag 27 juli 2014

Drukke periode gevolgd met vakantie

Midden in een drukke omgeving, weinig tijd voor ontspanning en rust.
Laat staan tijd voor leuke dingen, ontspanning....

Nu een kleine 3 maanden weer aan het werk, wat is het leuk!
Een paar collega's maar vooral leuk werk om te doen.
Daarnaast werk ik in het weekend via een uitzendbureau.

Werken via het uitzendbureau is helaas wel noodzakelijk.
Vanaf januari geen baan gehad waardoor ik rekeningen achter loop...
Gemiddeld werk ik 2 weekenden bij per maand wat opzich te doen is!


Maar vanaf dit weekend weer tijd voor ontspanning!
Twee weken vakantie en goede voornemens!
Leuke dingen doen, genieten van elkaar en genieten van het niets moeten...
Doordat ik wat heb kunnen sparen kunnen we een dagje naar de Juliana toren in Apeldoorn en gaan we een keertje naar het zwembad.
Daarnaast lekker picknicken, strand, park en speeltuin is wat we veelal gaan doen, een vakantie hoeft niet veel te kosten.

Na de vakantie ga ik elke maand proberen geld opzij te leggen voor de vakantie voor volgend jaar.
Mogelijk kunnen we dan ook echt op vakantie, een huisje ergens in nl...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten