woensdag 30 april 2014

Morgen eerste werkdag

De vakantie zit erop, een weekend heerlijk gekampeerd met de kinderen. Fantastisch weer gehad overdag maar man man man 's nachts was het koud!!
Maar goed, morgen dus eerste werkdag, erg spannend!!
Ook meteen weer wennen na twee maanden nauwelijks werken, althans wel wat uurtjes via een uitzendbureau want het was erg moeilijk een baan te vinden/krijgen...
Nu dus morgen zo goed als fulltime aan de slag, daarnaast ga ik om het weekend bij werken via het uitzendbureau om mijn achterstand (die ik helaas heb opgebouwd door 2 maanden geen werk te hebben gevonden en geen recht op (ww) uitkering)...
Daarnaast  moet ik ook ecen afwachten wat het salaris zal worden, weet het bruto wel en dat is helaas een heel stuk minder als dat ik had voor 20 uur werken per week.
Maar kunnen werken is nu ook erg belangrijk anders word het alleen maar erger.
Gelukkig kon ik het grootste deel met spaargeld oplossen, en ook deze moet opnieuw opgebouwd worden.

Al met al word het aanpoten om het weer op het oude niveau te krijgen :)
Met flink besparen en 4 dgn per maand extra werken bij het uitzendbureau moet het lukken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten