zaterdag 10 mei 2014

Eerste werkweek zit erop

De eerste werk week zit erop, eigenlijk iets meer dan een week :)
Het was een drukke, vermoeiende week.
Wel is de werkplek leuk, ook de collega's zijn erg aardig!!

In deze week heb ik besloten dat ik andere werkschoenen moet aanschaffen.
Ik had lichte gympies gekocht voor mijn werk maar na een dag werken heb ik enorme pijn in mijn voeten.
Nu werkt het merendeel van de collega's op medische klompen; gemiddelde prijs €60.
Van het volgende salaris ga ik deze bestellen.
Met 4 dgn werken is goed schoeisel van belang, tevens zijm er vanuit de werkgever ook een aantal eisen aan de schoenen gesteld.

De maand mei helaas weer veel te veel al uitgegeven.
Volgende maand moet budget technisch echt beter kunnen.
In een ander bericht zal ik hierop even toelichten ;)
Nu eerst genieten van een vrij weekend :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten