donderdag 24 april 2014

Besparen op make up

Elke dag gebruik ik oogpotlood, wat oogschaduw en mascara.
Soms een beetje bb crème als er teveel rode vlekjes in mijn gezicht zijn en dan vervolgens wat poeder.

Om kosten te besparen heb ik vandaag een permanente eyeliner laten zetten.
Pijn dat het deed! Had dat niet verwacht, maar ja tatoeage-loos en non piercing en dus niets gewend...
Maar ik heb nu twee mooie lijntjes boven mijn ogen, hoef nu 5 jaar geen oogpotlood te gebruiken, ideaal!
Naast elk half jaar een nieuw potloodje scheelt het me ook tijd.
Het kost me namelijk best lang om een mooi lijntje (x2) te krijgen...
Maar of ik het over 5 jaar nog eens doe?
Het was een pijnlijke ervaring maar wel zat het erop in een half uurtje. Redelijk te doen dus ;)
We zullen het zien over 5 jaar :)

De kosten vielen overigens ook heel erg mee!!
Via een veilingen app heb ik geboden, totaal koste het me €21 en 180 km's.
Ja inderdaad niet naast de deur maar goede referenties en foto's van permanente make up zijn belangrijk en zeggen veel over het bedrijf.
Een fijn telefoon gesprek met goede/duidelijke uitleg hebben mij over de streep getrokken :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten